Tuesday 22 November 2011

SEDIH DENGAN KEPUTUSAN MID EXAM CUKAI :(

ASSALAMUALAIKUM WBT DAN SALAM SEJAHTERA


Tajuk entry nih pun sudah cukup menggambarkan perasaan apabila mendapat keputusan mid exam cukai....sikit sangat lahhh...final nanti kena pulun habisssss.! NOR KAMILAH BOLEH.! Cewahhhh (^___^)


Saya pun redha dengan keputusan ini sebab memang stadi last minute....memang padan la muka mila oiii.....HUHUU

Tapi tidak mengapa...belum ade rezeki lagi. InsyaALLAH akan terus berusaha lebih gigih untuk dapat pointer yang tinggi semester ini.

Hari Rabu ni exam ETIKA DAN TANGGUNGJAWAB SOSIAL...tapi satu bab pon tak baca lagi...hehehe, tapi nasib baik soalan ABC, kalau esei memang penat la mulut nih nak menghafal 8 BAB...


Doakan saya dapat jawab untuk exam etika ini....

Exam LAW, INTERMIDEATE ACCOUNTING DAN COSTING sudah selesai dan hanya menunggu pensyarah untuk menanda jawapanku sahaja. Ada soalan yang boleh jawab dan ada yang susah.Haishhh sedih pulak bila pikir pasal paper lepas nih...tawakal jela...dah buat yang terbaik kan (^^,)


Sampai sini sahaja perkongsian pada malam ini...ehhh pagi sebenarnya. Ada kawan beritahu kemungkinan ada FIRE DRILL sekejap lagi...tapi senyap je....dah ngantuk nih....HUHU, saya dah pakai tudung siap-siap, takut pula kalau dah gelap tak jumpa tudung...HEHE

Terima Kasih sudi membaca blog ini....peace yawww.!


MOOD: GEMBIRA SEBAB BOLA SEPAK MALAYSIA MENANG (^_______^)

No comments:

Post a Comment