Saturday 11 February 2012

Url Blog Akan bertukar.!!

Salam semua.!!

Bertemu kembali dalam blog saya...kih3, geli lah bila baca url blog sekarang iaitu iniaplikasisaya,, kowg apetah lagi kan..terus tutup blog nih *sedih*maka saya nak tukar url jadi erm erm jap ye..malu la pulak nak bagitaw. saya akan tukar jadi tasnimamani.blogspot.com . Tasnim Amani nama anak buah saya..kebetulan saya suka maknanya iaitu air terjun dalam syurga ataupun ketenangan. Rmai yang bila stress je,  tgok pemandangan ciptaan Allah kan..air terjun salah satunya...memang tenang je bila pergi tempat yang ade air terjun..fuhhh kalau berendam memang pehhh sejukkk.! berkelah lagi lah bez...alahhh ni yang nak g tempat air tejun nih..huhuh


Melalut sudah aku nih..nak gtaw tu je...kalau rindu g jela dekat tasnimamani.blogspot.com. Saya pun ade tumblr jugak..singgah la tasnimamani.tumblr.com. Terima kasih baca blog picisan  ini..sokonglahh blog tempatan kita...ngeh3, salam sayang


Yang benar,

Dang Mila >_<

2 comments: