Tuesday 11 October 2011

IJAZAH SARJANA MUDA PERAKAUNAN DENGAN KEPUJIAN

ASSALAMUALAIKUM  DAN  SALAM  SEJAHTERA....

Pada sesi ini, saya telah mengambil kos perakaunan sebagai majoring di Fakulti Ekonomi dan Pengurusan. Selama 4 tahun diperlukan untuk menghabiskan subjek majoring saya. Alhamdulillah, pensyarah semua sporting dan berusaha memahamkan kami.InsyaAllah selepas grad, saya ingin berkerja dalam bidang akaun ataupun sambung master dalam perakaunan. Sebelum ini, saya mengambil kos ekonomi sebelum memohon kos akaun. Saya mengambil 18 unit pada sesi ini berbanding dengan kawan saya yang mengambil lebih 20 unit. Walaupun sikit tetapi esaimen dan kerja sangat banyak. Ini merupakan cabaran sebagai pelajar perakaunan dan juga sebagai mahasiswa UKM . Selain itu, saya juga terlibat dalam program fakulti dan juga program universiti.  Semoga saya berjaya bergraduasi dalam ijazah sarjanamuda perakaunan dengan kepujian di UKM ini. Terima Kasih :))

No comments:

Post a Comment