Tuesday 4 October 2011

MY BELOVED NIECE AND NEPHEW....

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.....

Dalam usia 20 tahun, saya telah mempunyai 13 anak buah iaitu 4 lelaki dan 9 perempuan. Saya memiliki ahli keluarga yang ramai iaitu seramai 8 adik beradik dan saya anak yang terakhir. Semua ahli keluarga saya telah mendirikan rumah tangga bersama insan tersayang kecuali saya yang belum berkahwin dan masih muda untuk memikirkannya. InsyaAllah pada tahun depan, seorang permata akan lahir ke dunia ini dan menambahkan lagi bilangan anak buah saya. Tidak sabar untuk menyambutnya dan melihatnya. Saya hidangkan beberapa gambar mereka untuk tatapan anda. Acik sangat sangat sangat sayang kalian semua :))



nurin, hanani, sara

mohd naqeeb mikael bin mohd nazri

sofina dahlia


semasa perkahwinan abang saya

Ini sahaja yang dapat saya kongsikan tentang keluarga saya. Semoga jalinan erat di antara keluarga kami sentiasa berterusan  dan salam sayang dari saya. Terima kasih kerana sudi membaca blog ini. :))

No comments:

Post a Comment